Düzce'nin Açılış Sayfası
Toplam Ziyaretçi :60892589 Aktif Ziyaretçi :69858 18 Kasım 2018 Pazar
[19:20] Akçakoca'da sonbahardan kalma güzellik! -- [17:10] AK Parti'de aday adayları belli oldu! -- [16:26] Necla İbrahimoğlu toprağa verildi! -- [15:11] Keskin; 'Görevimizin başındayız ve yolumuza devam ediyoruz' -- [14:11] Otomobil bisiklet ile çarpıştı! -- [11:47] Talihsiz olay işyerinde başına geldi! -- [11:35] Cebeci Sigorta ikinci şubesini açtı! -- [10:01] Mehmet İbrahimoğlu'nun acı günü! -- [02:11] Yemekmatik sektöre katkı sağlayacak! -- [17:25] Meclis bütçe görüşmelerinden indirim çıktı! --
  "Düzceliler doğa yürüyüşünde buluşacak!" Haberine...
Gülay inan  /  11.10.2018 - 17:58:01
 Fatih kardeşim haber uymamış birsürü yürürken foto var. Hem ben yokum o fotoda.saygilar
  "Başkan Ay kazı çalışmalarını yerinde inceledi!" Haberine...
Ömer Güler  /  11.10.2018 - 10:48:13
 Baskan ay kalicidaki kopekleri otobusleri denetlesin bi de oyle resim gorelim yok hasta ziyareti komsu ziyareti bos isler bos
  "Şifalısuyun tüketimi yasaklandı!" Haberine...
Harun duman  /  10.10.2018 - 18:58:51
 40 seneden beri akıyor su bugüne kadar neredeydiler
  "Vatandaş üç aylık faturaya isyan ediyor!" Haberine...
Hami  /  9.10.2018 - 10:32:08
 Komedi ya belediye faturayla birikim yapiyomus gibi
  "CHP’DE FLAŞ GELİŞME!.. Bu ismin üzerinde duruluyor!" Haberine...
Zekeriya  /  8.10.2018 - 13:31:08
 Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı
  " İŞİNİZE BAKIN BEYLER!" Yazısına...
Yasemin  /  8.10.2018 - 11:00:27
 Tek kelimeyle harika! Bu araştırma bize yol gösterdi desenize!
  " İŞİNİZE BAKIN BEYLER!" Yazısına...
Yılmaz B.  /  8.10.2018 - 09:56:59
 Güzel bir yazı yerinde tespit bir de sanki düzceyi kalkındırmışlar gibi belediye başkanlıklarına soyunmuşlar utanmadan
  "Vatandaş üç aylık faturaya isyan ediyor!" Haberine...
Fatoş Öztürk  /  8.10.2018 - 09:53:44
  Faturaları belediye 2 3 ay beklememeli insanların su faturasından başka faturalarıda var hepsini bir arada ödemek zor
  "Aşure dağıtımı devam ediyor!" Haberine...
Durdu Çavuşoğlu Çamköy mh. Merkezcami  /  6.10.2018 - 18:55:37
 05.10.2018 Cuma Günü Çam köy Merkez.mh.CamiDagıtılanAşure Köyde.Birkaç Kişinin.Her.yılYaptırıp Dağıtılan.Aşuredir Roman.mh.Dğıtıldı.ise.Ondan.BizimHaberimizYoktur. Lütfen.Belediyeye.Merkez Camisini.MâlEtmeyiniz SLMLR.
  " İŞİNİZE BAKIN BEYLER!" Yazısına...
Hatice e.  /  6.10.2018 - 18:30:06
 Duzce polis için zabıta için belediye başkanı için valiyi bilmiyorum hakkına girmeyim seçilen millet vekili için sadece yan gelip yatma hazırdan para yeme iş yapıyor gibi gösterip avantajları cebe atma yeri. teksas düzceden daha iyidir. en azından seçilenler seçenleri salak yerine koymuyor. doktorlar düzceden kaçacak yer arıyor. polisi askeri zabıtası buraya gelmek için can atıyor.
Sayfa Seçiniz: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13]
  Fatih Melih Maradit
İttifakla dengeler alt-üst olabilir!
 
  Semih Şenkaya
O İLAN NE ZAMAN YAYINLANACAK?
 
  Ayşegül Şenol Can
UNUTMA UNUTTURMA!
 
  Ulviye Dikmen
Bir zamanlar Düzce Belediye Meclisi
 
  Ahmet Altun
BELAM
 
  Telat Çelik
YERİNDE İNCELEDİ!..
 
  Adem Turgut
Kararınızı yüksek sesle söyleyin!
 
  Şemsettin Bahadır
SİYASETİN TEK AKTÖRÜ
 
  Erkan Arslan
KINARIM BAK!
 
  Hümeyra Yılmaz
KIŞA HAZIR MIYIZ?
 
  Aysel Dural
Tüm aydınlıklar kadınların olsun...
 
  Fulya Temiz
HANGİMİZ ÖLÜ?
 
  Erdal Pişken
BİR ŞEY YAPMALI!
 
  Çöp Adam Hüsnü
Sizi rahatsız etmeye geldim!
 

  Serbay interactive
Düzce Reklam Ajansı
Düzce Web Tasarım Özkan Gözütok
© 2009 - 2018 Tüm Hakları Saklıdır.

  " Düzceliler doğa yürüyüşünde buluşacak! " Haberine...
 Gülay inan
 Fatih kardeşim haber uymamış birsürü yürürken foto var. Hem ben yokum o fotoda.saygilar
  " Başkan Ay kazı çalışmalarını yerinde inceledi! " Haberine...
 Ömer Güler
 Baskan ay kalicidaki kopekleri otobusleri denetlesin bi de oyle resim gorelim yok hasta ziyareti komsu ziyareti bos isler bos
  " Şifalısuyun tüketimi yasaklandı! " Haberine...
 Harun duman
 40 seneden beri akıyor su bugüne kadar neredeydiler
  " Vatandaş üç aylık faturaya isyan ediyor! " Haberine...
 Hami
 Komedi ya belediye faturayla birikim yapiyomus gibi
  " CHP’DE FLAŞ GELİŞME!.. Bu ismin üzerinde duruluyor! " Haberine...
 Zekeriya
 Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı
  " İŞİNİZE BAKIN BEYLER! " Yazısına...
 Yasemin
 Tek kelimeyle harika! Bu araştırma bize yol gösterdi desenize!
  " İŞİNİZE BAKIN BEYLER! " Yazısına...
 Yılmaz B.
 Güzel bir yazı yerinde tespit bir de sanki düzceyi kalkındırmışlar gibi belediye başkanlıklarına soyunmuşlar utanmadan
  " Vatandaş üç aylık faturaya isyan ediyor! " Haberine...
 Fatoş Öztürk
  Faturaları belediye 2 3 ay beklememeli insanların su faturasından başka faturalarıda var hepsini bir arada ödemek zor
  " Aşure dağıtımı devam ediyor! " Haberine...
 Durdu Çavuşoğlu Çamköy mh. Merkezcami
 05.10.2018 Cuma Günü Çam köy Merkez.mh.CamiDagıtılanAşure Köyde.Birkaç Kişinin.Her.yılYaptırıp Dağıtılan.Aşuredir Roman.mh.Dğıtıldı.ise.Ondan.BizimHaberimizYoktur. Lütfen.Belediyeye.Merkez Camisini.MâlEtmeyiniz SLMLR.
  " İŞİNİZE BAKIN BEYLER! " Yazısına...
 Hatice e.
 Duzce polis için zabıta için belediye başkanı için valiyi bilmiyorum hakkına girmeyim seçilen millet vekili için sadece yan gelip yatma hazırdan para yeme iş yapıyor gibi gösterip avantajları cebe atma yeri. teksas düzceden daha iyidir. en azından seçilenler seçenleri salak yerine koymuyor. doktorlar düzceden kaçacak yer arıyor. polisi askeri zabıtası buraya gelmek için can atıyor.
Sunduğumuz tüm lezzetler organik Sunduğumuz tüm lezzetler organik
  4 kat Düzce için yeterlidir!
  Ethem’in Çiftliği Düzce Musiki Derneğini ağırladı
  Depremin yıldönümünde trafiğe açıldı!
  Necmettin Bulut aday mı oluyor?
  Trafik polisleri trafikten çekiliyor!
   ARAMIZDAN AYRILANLAR
   ARAMIZDAN AYRILANLAR
  CHP iki ilçede daha adaylarını belirledi
   ARAMIZDAN AYRILANLAR
  Depremde hayatını kaybedenler anıldı!
  Üniversitede yangın!
  Dava sonuçlandı, Yanmaz aklandı: Müracaatımı yapacağım!
  İyi Parti'den deprem sergisi!
  FETÖ'nün üniversite yapılanması davasında karar!
  Amaç hava kirliliğini engellemek!
  Hamsi sezonu bereketli başladı!
  Salih Pak Ak Parti'den aday adayı!
  Konuralp Sokak Sağlamlaştırılması ve Restorasyonu ile Turizme Kazandırılacak!
  100 noktaya giysi kumbarası konuldu!
  Diyabet için farkındalık oluşturdular!
  12.11.2018 - UNUTMA UNUTTURMA!
  13.11.2018 - 4 kat Düzce için yeterlidir!
  15.11.2018 - Atatürk'ün son sözü: Azraile dönüp...
  15.11.2018 - İbrahim kardeş bu kadar da olmaz !...